Kontakt Oss

Vi i Grønne Mil ønsker at du skal være trygg på at du får den beste prisen hos oss. Finner du samme vare til en lavere pris et annet sted innenfor 7 dager etter bestillingen, så matcher vi prisen uten spørsmål! Les mer om Prismatch her

Lagervarer sendes normalt i løpet av 1 virkedag. På varer der det står tilgjengelig som restbestilling, kan du forvente noen dager ekstra leveringstid om du ikke får mail fra oss med annen beskjed.

Velg den løsningen som passer deg best i handlekurven:

NB: Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende.

Alle ordre hos Grønne Mil sendes med sporingsnummer som sendes til e-posten som er registrert i din ordre. Har du ikke mottatt sporingsnummer fra oss, kan dette skyldes at e-posten med sporing har blitt fanget opp i søppelpost-filteret, eller e-post adressen som er registrert kan være feil. Ta i tilfellet kontakt med oss via chat eller kontaktskjemaet under (kundesenter@gronnemil.no).

 

Ønsker du å angre på et kjøp hos Grønne Mil, tar du kontakt via kontaktskjemaet under (kundesenter@gronnemil.no) eller vår chat før retur av varen. Vi har behov for ordrenummeret og hvilken vare som ønskes returnert. Det er ikke et krav at du informerer om årsak til retur, men vi setter stor pris på om du ønsker å dele dette.

Når returen er “godkjent” / bekreftet av oss, mottar du et returnummer som skal påføres returen og kan varen sendes til følgende adresse:

Grønne mil
C/O Lettbutikk AS
PB 42, 
0614 Alnabru

HUSK Å MERKE MED RETURNUMMER!

Ved henvendelser vedrørende garanti og reklamasjon, ta kontakt via kontaktskjemaet under (kundesenter@gronnemil.no) eller vår chat. Alle returer skal være godkjent i forkant av en retur. Når en retur er godkjent, vil du motta et returnummer som varen merkes med ved sending.

Ofte stilte spørsmål

Hvor ligger butikken?
Grønne Mil AS har for øyeblikket kun nettbutikk, men leverer normalt lagervarer innen 1-3 virkedager.

Kan jeg hente varen jeg har bestilt noe sted?
Vi har dessverre ikke noe etablert hentelager, men vårt hovedlager ligger på Alnabru i Oslo hvor det kan arrangeres henting i hastetilfeller. Ta eventuelt kontakt for å avtale dette.

Kan jeg spore varen min?
Ja. Alle våre sendinger har sporingsnr, og vil bli gitt i en mail når sendingen blir sendt.

Hvordan kan jeg vite om ladekabelen eller ladestasjonen passer til min bil?
Benytt gjerne “Elbilguiden” for å finne informasjon om hvilket utstyr som anbefales til en rekke forskjellige elbiler og hybrider.

Svarer ikke spørsmålene over på dine spørsmål, så kan du ta kontakt med oss via chat eller kontaktskjemaet under.


Kontaktskjema kundeservice

    Meldingen din vil bli sendt til kundesenter [alfakrøll] gronnemil.no